tisdag 9 november 2010

Gästrummet invaderat

När vi kom hem var jag duktig och packade upp fort som attan. Det var ju dumt Jag slängde in de tomma väskorna i gästrummet. Där hittar maken nu fullt med äckliga löss. I garderoben som innehåller alla sängkläder, lakan och så vidare. Jag som just har tvättat allt och ersatt de som tvättades med de som låg i garderoben.

Fy fan vad jag mår illa och fan vad det kliar på mig. Jag hatar den där jävla lägenheten i Barcelona som inte var bra någonstans.

4 kommentarer:

m family goes västerut sa...

Jag hade loppor med mig hem från Etiopien, om det är någon tröst. Jag dog inte, men så tvättade min mamma och inte jag....

Hehe, hon fick dem också, och det tycker hon är lite coolt, att ha haft etiopiska löss. Ja, man är olika...

Puss på dig!

Åsa Hellberg sa...

Fan, vad jobbigt! Jag har inte ens tänkt på att man kan få med sig löss hem.

Pernilla sa...

Åsa, inte jag heller. Trots att jag är så nojig enligt alla. Finns tydligen en anledning till att man ska vara det...!

Känns som att vårt hus har våldtagits. :(

Linda, vad var det för loppor då? Drabbade det hela huset???

Perny sa...

Åh, fy! Inte drömmen. Förstår känslan också, hur rent och fräscht man än har så känns det äckligt att ha vägglöss. Hoppas ni får bukt med det snarast!