måndag 29 november 2010

Måndag

Och jag rullar fram efter alla skumtomtar jag tryckte i mig igår. Ja. Påsen är slut. Såklart. Nu var jag inte helt ensam om den men jag misstänker att jag åt flest skumtomtar. Barnen mulade sina söta trynen fulla med pepparkakor istället.

Idag är det måndagen den 29 november. Då kan man titta på Simona med nyfärgat hår. Det ska jag göra! Ska du? I så fall ses vi. Jag är den där som rullar in eftersom jag har magen full med tomteskum och trettioåtta lager kläder på mig.

Har jag sagt att jag hatar vintern?

3 kommentarer:

Ninas skrivarlya sa...

Japp jag kommer dit! Få se om jag känner igen dig bättre den här gången. Hihi. ;)))

Susanne B sa...

Vill, men kan inte :-( Och jag tror att vinteraversionen börjar nå fram här :-)
PS Skumtomtar är gott!! DS

Åsa Hellberg sa...

Jag hinner inte idag, hade så gärna gått annars.
Hälsa och krama hårt.