tisdag 23 november 2010

Och bild två

Tog en, vände på kameran, tog denna.

5 kommentarer:

Amanda sa...

Alltså, det är verkligen ett bra spökfoto!

Min bekant parapsykologi-professorn R Wiseman gjorde ett stort experiment härom året när han böjd in allmänheten att skicka sina spökfoton till honom, projektet är avslutat nu men alla bilder och diskussioner finns samlade här:
http://scienceofghosts.wordpress.com/

Pernilla sa...

Coolt. Ska kolla om jag törs. :)

Du tror alltså att det är ett spöke???

Amanda sa...

Hmm. Jag är ju skeptiker och ligger närmare en icke-övernaturlig förklaring. Men jag tycker det är intressant och fantasieggande!

calle555 sa...

Wiseman slänger fortfarande då och då ut spökliknande bilder på sin blogg för folk att försöka förklara.

Här är, vad jag kan se, det senaste:

Can you explain this ghost photo?

Amanda sa...

Åhå... det visste jag inte.
Men Pernilla, allvarligt, då tycker jag du ska maila Richard W ditt foto!
Han är sketatrevlig. Hälsa från mig.