måndag 30 augusti 2010

Alla var där. Jag menar här.


Malin.
Åsa.
Susanne.
Linda.
Rosenholm.

Och trevliga bloggläsare, vänner och vänners vänner. Kul att ni kom!!!
Vet inte hur många bloggar jag har missat nu, fyll på om jag har glömt. Är lite trött nu.

En som inte var här fysiskt men in spirit är Simona. Det bjöds inte på bubbel så du kanske inte hade trivts ändå.

Här kan du köpa boken som vi har fått signerad ikväll. Jag längtar efter att börja läsa!

Och PS. Om någon annan författare vill ha tupperwareparty ställer jag gärna upp igen. (Denise, jag vet att du inte åker utanför tullarna så du slipper).

PS två. Malin kan också tänka sig att göra det här igen så boka in henne hem till ett hus nära dig.

12 kommentarer:

Simona sa...

Åååh jag döööööööör av avundsjuka. Bara döööör.

Fick man nåt till muffinsen? Glass? Grädde? Bär?

Om folk inte har fått nog av linfrön och sånt så har jag två påsar hemma med linser och kikärter som jag kan bortskänka.

Sa jag att jag dööööör av avund?

Puss

Unknown sa...

Vad härligt det låter. Önskar jag också varit där. Boken kommer jag att läsa.

Åsa Hellberg sa...

Det var en supertrevlig kväll. Tusen tack, Pernilla!

Anonym sa...

@simona: "Glass? Grädde? Bär?" - Muhahahahaaa!

@pernilla: jag tackar för inbjudan (har jag gjort det redan? förmodligen inte, jag är lite disträ.) men sparar mig till Malins releaseparty. :)
Vi ses där!

Malin Persson Giolito sa...

Det var fantastiskt roligt och otroligt fint ordnat! Tack, Pernilla.
Malin

Susanne sa...

Håller med - en supertrevlig kväll! Med fantastiska kex :-) /Susanne

Anonym sa...

Hej. Låter väldigt väldigt kul. För alla som var där ;-)
Såg att min gamla blogg ligger på din lista.
Om du vill uppdatera är min nya
blogg
http://therichbitchnoexcuses.wordpress.com/
Cinna

Sofie sa...

Kul grej! Finns det några muffins kvar?

Pernilla sa...

Muffins finns kvar här, dock har författaren åkt till annan ort. Du är välkommen ändå. :) Men tydligen finns muffinsen (?) kvar för att jag inte serverade dem med glass. Men BÄR Simona? Bär? VA?

Cinna, det är alltså därför din blogg inte uppdateras. :)

TACK MALIN!! Det var super!

Och Sandra, jag tror du klickade i not attending på fejjan så du gjorde rätt för dig. Kul att ses imorgon!

Jenny Boström sa...

Passar på att skicka en massa tack här också, det var SÅ trevligt och inspirerande.

Ska nog se till att ordna någon hemma hos mig framöver :-)

Stor kram!

Agnes sa...

Jag dör också en smula över att inte ha varit där.
Vi vann inte ens vår match, OCH jag sträckte ljumsken.

Pernilla sa...

Jenny, tack själv! Och JA, gör det! Vad kul! Har du kollat din mail och din fb???

Agnes, fan också. En cigg på det?