torsdag 19 maj 2011

Plötsligt händer det, del 3

Nä, nu orkar jag inte skriva sådär längre.

När Pia hintade om intresse av att läsa på Facebook mailade jag till henne och beskrev vad boken handlade om. Frågade om det lät intressant. Det gjorde det så när jag hade fått hjälp av två vänner att korrläsa en gång till så skickade jag över alltihop, det var väl ungefär två veckor senare. Och det var som sagt en söndagkväll.

På tisdagen kom det ett mail från Pia som var väldigt positiv och redan hade läst klart. "För jag kunde inte sluta." Och så undrade hon om hon fick skicka till lektör.

Där hade jag väldigt svårt att inte blogga om det. Väldigt svårt.

2 kommentarer:

A sa...

Kikade in här efter jag läst ett inlägg på författarcoachens blogg. Ett stort grattis till den framtida publiceringen!!!!:)/Annelie

Anonym sa...

Mer, vi vill ha mer!
Kram
Smulan