fredag 13 maj 2011

Saker jag har fått idag:

Yes babes! Plötsligt händer det.
Bubbles, anyone?

62 kommentarer:

Simona sa...

Äntligen!!!


Hurra!!!!!


En författare är född!!



Grattis!!!



YESSSSSSSSSSSSS!!!!!

annannadesign sa...

STORT GRATTIS!!! Wow - nu hoppas jag vi får se den ute snart - jag är sååååå nyfiken!

Kram!

Åsa Hellberg sa...

ÅH, jag blir så glad så jag gråter.
Fy satan vad roligt!!!!!!!!!!!

Anonym sa...

Grattis! Nu vill vi läsare höra ALLT om hur det gick till! Hur många skickade du till? Hur lång tid tog det?
Undrar lilla jag med författardrömmar

Catharina sa...

Jaaaa!! GRATTIS (igen)!!

Så oerhört snabbt det gick, boken måste vara suverän! Jag fixar bokparty hos mig om du vill komma och sälja och signera och prata :-) Promise!

Susanne sa...

Nämen oj vad skoj! STORT STORT GRATTIS!! :)
Ser fram emot att få se vad som händer i processen nu och hoppas det går fort så man får läsa den där romanen någon gång.

Amanda sa...

YEAAAAAH.
Bubblor?
No shit, Författarmamman.

Johanna Wistrand sa...

Grattis Pernilla, underbart!

Anonym sa...

Grattis!!

Jag lovar att jag ska köpa din bok...



Caroline

Anonym sa...

Grattis!!! Jag är verkligen nyfiken på att få läsa DIN bok snart.

/Helene

Annelie sa...

Fy fan vad du är bra! Grattis!

Kanske läge att ta över en viss Debutantblogg vid årsskiftet :)

Andra intryck sa...

Aaahhh, galet!! Det är värt massor av bubbel =) Vad kul! Stooort grattis!

Mimmi sa...

Stora grattis!! Kul! Hoppas att du kan berätta mer snart.... :-)

Anonym sa...

Nämen så himla kul!!! Fredag den 13 kan liksom slänga sig i väggen!!!!!!!

Fröken Film sa...

Åhh... vilka rysningar! Jag blir så sjukt glad för din skull och supersporrad att få klart mitt eget manus. Värsta lyckodagen, ju. Det är du verkligen värd!

Kram!

enligt O sa...

Oj jäklar vad kul! Super, super, superkul! Stort grattis!!!

Nelin sa...

Oj. Grattis. Vad snabbt det gick. Vad häftigt, nu väntar jag på att få läsa!

Piakarin sa...

Vilken grej!!

Grattis!!

Och vad snabbt det gick innan du fick ett positivt svar!

Bara att vänta till den finns i bokhandeln nu då!!

Sandra sa...

Yes! Yes! Yes!
Kramar!

Sus sa...

Åh! Grattis! Lyllos! =)

Anonym sa...

Puss! Och GRATTIS. Hälsar Advokaten MPG

enligt O sa...

Nu har jag smält det här ett litet tag och insett hur galet fantastiskt det här är. Grattis igen!

Susanne B sa...

GRATTIS, GRATTIS, GRATTIS!! Igen! Detta är bara början Pernilla - du har skrivit en bestseller tror jag :-)

Kalaslotta sa...

Grattis, du har ruvat länge på din bebis innan du släppte iväg den men attans vad snabbt det gick att få till det där avtalet! KUL!!

Hurra och bubbel i massor till dig!

Anonym sa...

Underbart! Grattis, längtar tills jag får läsa! Hälsningar Jessica Mellqvist

Johanna L sa...

Men gud så roligt, grattis grattis grattis!!

MonasUniversum sa...

Åh Gud var roligt Pernilla. Allt ditt slit med finliret lönade sig! JÄTTEgrattis!

Caroline sa...

Hittade hit via en annan blogg, blev så glad i hjärtat när jag läste detta inlägg,
GRATTIS, jag delar samma dröm som du gjorde, tills idag,
Fredagen den 13 2011 kommer bli ett minne för gott!
kram Caroline

Perny sa...

Jättestort grattis! Så underbart, jag fröjdas med dig!

Maria sa...

Stort grattis! Ser fram mot boken!

Anneli Stålberg sa...

Underbart! GRATTIS GRATTIS GRATTIS!
Snart får jag läsa den :)

Maria sa...

FELIZIDADES!

Pernilla sa...

TACK ALLA FINA. Ni är bäst! Och jag har druckit bubblor hela kvällen. Stavar förvånansvärt bra faktiskt. Men så ska jag ju bli författare också. ;)

Jennica... sa...

Nämen Pernilla!!!! Så det var detta spännande du höll på med!!! Det är ju helt galet!!! GRATTIS!!!! Så himla roligt!

Många KRAMAR till dig!

Agnes sa...

Så himla stort! Och coolt! Och fantastiskt!

Pernilla, du är grym. GRATTIS GRATTIS GRATTIS!!

Lillis goes Odd sa...

Grattis :-)

/nina sa...

fy farao vad ROLIGT! KUL! GRATTIS!

Räknar med att du INTE ser detta på ett tag, var själv på bubbelkalas igår och undrar vad jag gör uppe.

Mikaela sa...

Ååh så roligt för dig!! Och som någon tidigare sagt, vad fort det gick, oken måste verkligen vara grym!!

Man blir sporrad att fortsätta redigera på den boken som just nu står mig lite upp i halsen.. Suck.. MEn kanske en dag, får jag också dricka bubbel och fira ett bokkontrakt :)

STORT Grattis igen!! Ska bli så kul att läsa den!
Kram Mikaela

Anonym sa...

Grattis! Underbart:)
Kram, Mira

Margareta sa...

Grattis massor av grattis!

Anonym sa...

Grattis! Det var visst inte frågan OM utan frågan om NÄR! Spännande att se vad det är för en bok!?! :) /Essie

Monica O Kolkman sa...

Grattis! Vilken härlig känsla det måste vara!

Erika sa...

Grattis!!! Jag ryser i hela kroppen för din skull (även om jag inte känner dig :-). Vilken underbar känsla det måste vara!

Ellen sa...

Grattis!

Marie sa...

Grattis, den boken ser jag fram emot :)

Pernilla sa...

Hörni. Jag hade tänkt att skriva ett svar på varje kommentar men jag inser min begränsning.

Är så fenomenalt glad för alla era hälsningar! Ni är så otroligt fina. TACK!!!

Pinsam notering: Jag har läst dem flera gånger. Ja. It's my party and I enjoy it if I want to. :)

Anonym sa...

Fy fan så kul!!!!!

Grattis!

Kram

Sofia

Anonym sa...

Härligt!!!! Jätteskoj! Grattis till dig!
Hälsar Maria

Anonym sa...

Vad roligt! Grattis!
Jag har följt din blogg under några år och är glad för din skull trots att jag inte känner dig. Jag kommer att fortsätta att titta in så jag får se hur det går. Ska bli mycket spännande att läsa resultatet.
Cilla

Rosenholm sa...

Stoooort Grattis! Åh vad roligt. Jag blev så glad för din skull. Nu ska det bli kul att äntligen få läsa din bok.
/Bärbel

Desirée sa...

Stort Grattis :)

Unknown sa...

شركة نقل اثاث بالقاهرة
شركة كشف تسربات المياه تبوك
ابي وايت صرف صحي بالرياض
اضغط هنا
اضغط هنا


Lillian J. Turner sa...

How Can WordPress Security Plugins Make Your Web Development Process Easier?

MyBlogger Club

Guest Posting Site

Best Guest Blogging Site

Guest Blogger

Guest Blogging Site

Sajjad Ahmed sa...

Boarding School in Dehradun

best Residential School in Dehradun

Boarding schools for girls in India

Best Boarding School in India

best boarding school for girls in India

B.Tech College in Dehradun

best college for BBA?

B Tech CSE in Dehradun

dehradun Engineering College

Best College in Dehradun

Emma Ludwig sa...

Very nice Post, good job. Thanks for sharing.
5 Important SEO Trends You Should Follow in 2020

Barbara Pantuso sa...

Genuine post. Really great.
whaller.com
ndesert

Jobi sa...

Thank you very much for this great post.
Harley Davidson Marlboro Man Jacket

andrewjackson sa...

Our the purpose is to share the reviews about the latest Jackets,Coats and Vests also share the related Movies,Gaming, Casual,Faux Leather and Leather materials available Undercover Varsity Jacket

mrbobystone sa...

Hi , Thank you so much for writing such an informational blog. If you are Searching for latest Jackets, Coats and Vests, for more info click on given link-Attack on Titan Garrison Regiment Jacket

Jobi Johnson sa...

This blog was very nicely formatted; it maintained a flow from the first word to the last. Big Boss Leather Jacket

George Mark sa...

I must say that you are my favourite author. You always bring surprised things for me everytime I see your articles. Great efforts!! Vergil DMC 5 Coat

John Albert sa...

The way you guys did fashion blogs is outclassed. Keep up the excellent work. Christmas Outfits