lördag 14 maj 2011

Egentligen

... vill jag sitta och läsa alla kommentarer och bara mysa. Och svara på dem. Allihopa. Och egentligen vill jag berätta hur allt gick till.

Men nu är det såhär - min familj har flytt huset ett par timmar och jag har numera både förläggare, deadline och förskott att leva upp till så jag måste "tyvärr" skriva lite. På riktigt. För såklart köpte förlaget inte manuset som det var, rakt av. Nix. Det behöver jobbas om. Har ni hört den förut?

Under tiden kan ni ju läsa in er lite på förlaget med bästa smaken. Printz Publishing. Som även finns på Facebook. Och när ni har gjort det kan ni ju klicka hem lite böcker. Från ett förlag med bästa smaken. Jag tror jag älskar dig till exempel. Eller En dag. Mina förlagskompisar liksom. Om man föredrar pocket kan man vänta lite med En dag. Kommer snart i det formatet. Snart.

Jag lovar att jag ska berätta mer, en annan dag. Nu är det skriv skriv skriv som gäller.

Vet inte. Det här  borde räknas som ett bokbloggsinlägg. Eller hur?

8 kommentarer:

Åsa Hellberg sa...

Det känns som om det inte är alls längesedan vi var på Simonas party hos dig och du inte ens var klar (eller så var du i petstadiet kanske):)

Pernilla sa...

Å jo. Jag var ju typ klar då. Jag skickade iväg veckan därpå. :)

KRAM!!

Susanne B sa...

Lycka till idag! Kraaaam S

annannadesign sa...

Men nu såg jag att det är Pia Printz - världens bästa krönikör som startat förlag! När hon slutade som krönikör på Allt om Hemmet, försvann vitsen med att köpa den tidningen... Kul att hon startat eget!
Skriv, skriv, skriv - så vi får läsa snart!

Boktokig Eva Boström sa...

Grattis!!!! Du har hittat ett bra förlag!!!

Monika Häägg sa...

Grattis!
Vad heter boken och när kommer den ut?

Anonym sa...

Nä men nu måste vi få veta alla detaljer. Känns som vi blir snuvade på gobitarna...
Esther

Pernilla sa...

Tack snälla ni!

Boktokig - visst har jag!

A-K, Pia är bra! Superduper! Hon ligger högt på min topplista. ;)

Esther - stressa inte en stackars blivande författare som har fullt upp med att läsa alla snälla kommentarer. Tålamod! :)