tisdag 31 augusti 2010

Jag hade tänkt:

Ta en dusch, måla naglarna och lägga mig och läsa Bara ett barn.

Istället har jag:
Nattat barn i två timmar. Det avslutades med lite pedagogiskt skrikande (jag) och tårar (Stora E). Hon fick också fram att hon önskade att pappa var hemma. Jag önskar också att hennes pappa var hemma.
Jag har också diskat, tvättat och jobbat. Jobbat väldigt länge, samtidigt som jag skriknattade barnen.

Nu ska jag:
Packa morgondagens utflyktsväska. Heldagskollo med mina sjuor. Håll tummarna för sol.
Packa morgondagens partystass. Vet inte om det finns någon i den nyrensade garderoben.
Ta med våtservetter/torrschampo för hur ska jag annars göra mig partyfin från urskogen till Östermalm på mindre än 30 minuter? Malin, gör det något om jag luktar myggspray på ditt party?
Stryka kläder till Stora E som har fotografering imorgon. Kom jag just på.

Vissa dagar...

1 kommentarer:

Annika sa...

Du har fått en award av mig!