onsdag 4 augusti 2010

Sid 139

Det tar sig. Cirka 50 kvar innan jag ska börja från början igen.

9 kommentarer:

Simona sa...

Yay! Visst är det kul... Att göra om. Och om. Och om.

Jag har haft sååå underbart idag. Åkte till Nyköping, kolalde utgrävning, fick veta en massa bra grejer, såg utställning som gav en massa info, åt gudomlig lunch på gammal gård, närodlar, ekologiskt och så gott. OCH nyttigt. Mmm. Sen kollade jag på en kyrka.
När jag kom hem hade barnen ätit och tvätten var vikt. Now we´re talking!

Ninas skrivarlya sa...

Heja heja! :)

Ellen sa...

Åh vad jag hejar på dig!
Jag är övertygad om att du kommer att bli klar och lyckas.

Simona sa...

Äh, nu är jag så förvirrad. Trodde alla heja rop var till mig innan jag insåg att jag var på Pernillas blogg och inte min egen...

Mrs S sa...

Oj oj oj ... jag följer med spänning, tycker du är otroligt disciplinerad och uthållig! Kom igen!

Åsa Hellberg sa...

Hurra, vad bra. Du är snart klar!

Simona; har du börjat blogga så länka till den då för tusan.

Simona sa...

Åsa, jag vet. Men allt är så förvirrande. Jag vet aldrig var jag är numera.

Här bloggar jag: www.simona.ahrnstedt.se

Annika sa...

Bra jobbat! Vid det här laget kanske du till och med är klar. Själv befinner jag mig på sidan 117 av 312. Igenomläsandet gör mig helt matt ...

Pernilla sa...

Tack alla snälla för fina hejarop.
Och simona. Hmm... :)

Annika, visst blir man. Och då undrar jag lite... Eh - varför skulle någon annan orka läsa det här?!