söndag 15 maj 2011

Vad händer nu?

Någon undrade vad boken heter och när den kommer ut.

Planen är att den kommer ut i april 2012.
Romanen har haft ett arbetsnamn som jag inte har varit riktigt nöjd med och min förläggare (HA! Som jag har längtat efter att få skriva det!) håller med. Så titel är under uppförande.

Nu har jag fått i uppgift av min förläggare (Heh - kunde inte låta bli) att göra vissa ändringar till midsommar så det ska jag pyssla med på kvällar och helger nu.

Det känns inte stressigt, jag har tid på mig att finlira. Men nu har skräcken börjat. Tänk om jag inte kan? Tänk om jag inte får ihop det sådär fantastiskt som jag och min förläggare (jag vet, det var en gång för mycket) vill.

10 kommentarer:

Simona sa...

Japp. Precis så är det. Welcome to hell.
Och himlen emellanåt.

Glöm nu inte det viktigaste av allt: RELEASEPARTYT!

enligt O sa...

Men herre gud, det är klart att det kommer att bli perfekt. Annars är det bara att muta väl valda bokbloggare med lite bubbel!

Pernilla sa...

Oj oj oj Linda. Vill du komma och bubbla direkt?! Jag mutar lätt. ;)

Simona - Don't worry. Det blir releasparty. Fett med releaseparty. Jag får liksom bara hindra mig själv från att börja i den änden - bäst att få till boken först. Kanske.

Åsa Hellberg sa...

Det kommer att gå så bra så.
Kan du lämna bort barnen? :)

Pernilla sa...

Tack Åsa.
När kommer du och tar dem? ;)

Och va fan! Jag menar ju RELEASEPARTY. Man kan ju inte tro att jag är varken engelsklärare eller skrivkunnig.

Mira sa...

Så himla kul! Nu måste vi bara vänta:) Du kan, det vet
jag... Det blir så spännande.
Mira

Gesica sa...

Super grattis!
Vad glad jag blir för din skull.
Kram
Gesica

Christina sa...

Grattis! Jag är så nyfiken på boken, ser fram emot april 2012.

/Christina

Andra intryck sa...

Klart det blir fantastiskt =) Så himla kul, glöm nu inte att blogga om varje litet steg i processen, jag, och många med mig, vill höra allt =)

Susanne B sa...

Det kommer att gå hur bra som helst! Du kan det här! Kram S