torsdag 25 november 2010

Jag "skrev"

Jag läste och småpillade i texten, värmde upp inför sidan 38 där min lektör hade lite åsikter. Jag kom till sidan 38. Läste. Och förstod inte riktigt vad jag kunde göra för att förbättra. Och så blev jag så oförklarligt trött.

Så jag bestämde att 1,5 timme fick räcka för idag. Bättre än inget. Kanske löser det sig under natten? Inatt hände det i alla fall massor i min hjärna.

Jag var bl.a. på audition - jag skulle försöka få en roll som katt i musikalen Mamma Mia. När jag stod på scenen insåg jag att jag bara hade nattlinne på mig och det kändes lite naket. Efter att jag hade gjort min grej i max 30 sekunder sa de "tack" och jag insåg att musikalartist blir jag nog aldrig.

Sedan fortsatte natten med den ena drömmen efter den andra. Jag saknar mina drömmar, förr kom jag alltid ihåg dem och nu händer det väldigt sällan. Men inatt var roligt!

Nu tar jag med mig Yourlife och lägger mig i sängen. Gonatt!