onsdag 24 november 2010

London baby

Fick just mail om hotellet vi ska bo på:

"This 3 star hotel is located in the city centre of London and was established in 1885. The Hotel has a restaurant and a bar. All rooms are equipped with hairdryer, safe and trouser press. FREE wifi Internet Access."

Hmmm. Jag sa ju det. Ett gammalt hus i London. Fan vad det lär spöka i min kamera där.
Men free wifi Internet Access gör ju att jag känner mig lite lättare till sinnes. Och tänk - free trouser press! What more can a girl ask for?

3 kommentarer:

MonasUniversum sa...

Och medan du är uppkopplad via wifi, så ska jag tänka på mattan som du har i ditt rum. Den som har legat där sedan 70-talet. Full med äckliga saker. Som bergis rör på sig.

3-stjärnigt i London är 1-stjärnigt här hemma...=)

Simona sa...

Ta med dig Mona vet ja, hon verkar ha rätt inställning.

Heh heh.

Johanna Wistrand sa...

Pernilla, du har väl hört att jag träffat mitt livs första spöke i London (på Ann Ljungbergs båt)? Hela London vimlar av spöken känns det som. Vad är det för hotell? *nyfiken*