måndag 1 november 2010

På ett enda ställe

På hela hotellet fungerar internet för mig. För detta betalar jag 20€ för tre dagar. Vissa kollegor har internet som funkar i sina rum. Mitt rum har för svag signal .

Är detta en konspiration för att få mig avvänjd? Det lyckas inte, jag är irriterad och undrar när mobilföretagen ska kliva in i nutiden och inse att deras kunder är mobila och vill kunna vara det utan att ruineras? Dags att ha samma taxa hemma och borta.

Imorgon blir det Barcelona. Inväntar just nu linchbuffén. Igår lockade bara råkosten så efter en timme var jag hungrig. Idag får jag lov att äta lite protein också, för att slippa kompensera med små söta bakverk i em...

2 kommentarer:

Z sa...

Akta dig så ingen tar över din Ifån i dessa zoner bara!

Pernilla sa...

Jag vet... Men vad ska en addict göra?