lördag 26 februari 2011

Funderar på...

...att kombinera sportlovet med ett blogglov? Äh. Kommer inte fixa det. Men man ser ju hur det går med inläggen när jag och barnen är lediga tillsammans... Oh well. Det blir som det blir. Inlägg eller inte.

Nu är jag redo för sängen efter en lång och intensiv dag med mina prinsessor. De har för övrigt berättat för mig att de snart är tonåringar. (De är 4 och 7). När de blir tonåringar "ska de inte börja röka men prova några gånger." De ska också "färga håret grönt och rosa med fjärilar i."

Tjena. Om några år har jag nog ännu mindre tid att blogga...

4 kommentarer:

Amanda sa...

Du är en hjälte!
Å, sötisarna. Jag drömmer om den tiden.

Ta lite blogglov du.
Har inte du ett manus att få antaget också? ;o)

Åsa Hellberg sa...

Haha, passa på då.

Simona sa...

Näe!

Du skulle bara våga ta bloody blogglov! Hur skulle det se ut -om folk tog lov hit och dit, eller slutade, som vissa gjort?

Va?

Nehejdu gumman lilla, det går jag INTE med på. Vanvårda barnen och skriv mer. Både här och på manus.

Puss!

Åsa sa...

Om Disneyland:
Nej vi har inte varit där, men i somras tog vi en dag på Liseberg. Vi var utanför Göteborg och tänkte att det inte är alltid vi är det. Trodde nog att mina modiga barn,(3, 5 & 7) skulle åka hela dagen. De har ju inga problem med att kasta sig utför hissnande slalombackar, klättra i högsta träden eller rida på de största hästarna. Vilken flopp! De var alldeles för små och ville bara köpa en massa krams. Vänta några år! Jag tror rent generellt att vi barnfamiljer gör allt alldeles för tidigt.
Kram/ Åsa