fredag 4 mars 2011

Ta mig fan...

Jag är väl typ klar då. Två dagar innan deadline.

Jag har hittat två saker jag måste kolla upp lite. En sak som jag måste researcha lite mer och en sak som inte stämmer med en annan sak.

Nästa vecka ska jag ge mitt manus till två personer som ska läsa och kolla olika saker.
När de är klara och har gett sina domar, då får vi se om jag är klar.
Jag ska också läsa såklart. Och se om jag tycker att jag är nöjd. Eller ska jag verkligen det? Blir jag någonsin det?

Tror jag ska fira med ett glas vatten. (Ja. Bubblet är slut).

5 kommentarer:

Simona sa...

Tumme upp, bejb!

Pernilla sa...

Eller hur!

Åsa sa...

Heja dig!
Några hinner en del på det så kallade sportlovet, andra ligger i influensa i 8 dagar. Ja, jag tycker synd om mig själv... Barnen börjar bli sjuka nu när jag piggnat till och siktar på jobb på måndag. En del makar är också i Mora och ska imorgon åka ett visst långlopp. Och kommer sedan hem och är stela i en vecka och måste träna och gå på massage på arbetstid.

Men det var ju dig jag skulle heja på nu? Grattis!
Åsa

Piakarin sa...

Grattis!!

Pernilla sa...

Åsa. Det ÄR synd om dig. Puss!
Pia-Karin. Tack!