torsdag 1 september 2011

Gomorron

Fast jag vet inte jag. Jag har varit vaken sedan 2:30 ungefär. Slumrat lite mellan. Vissa kissade på sig mitt i natten, vissa hade växtvärk. Vissa fick feber. När båda till slut somnade om i min säng fick jag inte plats. Efter att ha försökt sova i en timme gick jag till ett av barnens rum. (Det med lakan). Där tickar en klocka högt. Den åkte ut. Sedan kunde jag somna om. I en timme. Då vaknade de. Och trodde att jag var död eftersom jag inte låg hos dem. (Det är bra att tänka det värsta på en gång, är stolt över deras kristänkande).

Nu ska det tydligen vabbas. Värsta dagen att vabba. Jag har för många lektioner, det här blir en soppa. Maken är bortrest med jobbet och det ska han vara glad för!

Men ... det här betyder ju att jag har helg nu! Kom jag just på. Always look on the bright side of life! Trevlig helg på er!

1 kommentarer:

Åsa Hellberg sa...

Haha, förlåt, men att du är stolt över deras kristänkande är roligt:)