fredag 2 september 2011

Igår, ikväll och idag

I vanlig ordning har Simona satt så bra ord på det vi har varit på. Och så har hon som vanligt bättre bilder än jag. Även om hälften av mina bilder kommer från Simona. Hon tar kort och jag säger "skicka". Sedan bloggar jag. Vi har ett väloljat teamwork vi två.

Läs om vår gårdag. Nu ska jag sminka mig och byta om. Igen. Jag är helt slut men jag initierade för några veckor sedan en middag med gamla klasskompisar. Det är idag. Och eftersom jag var den pådrivande kanske det är dumt om jag hoppar av? Plus att jag väldigt gärna vill träffa dem.

Mvh,
/Partypingla

P.S. Det blev shopping, spontanlunch med annan fredagsledig kollega som råkade vara i samma centrum och shoppa. Och bredvid oss på restauarangen fanns en annan bekant så jag slog två flugor i en smäll. Härligt! Sedan hämtade vi Stora E och drog och badade. Nu är jag slut.

Mvh,
/Deltidsjobbande småbarnsmamma

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, det vore nog dumt att hoppa av om du är den som har varit den pådrivande... :-) Hoppas du får en trevlig kväll med dina gamla klasskompisar.

Pernilla sa...

Det fick jag. Det var dock itne bara jag som gäspade. Men vi beställde in lite bubbel så orkade vi några timmar till. :)