tisdag 3 november 2009

Att vara i en musikal

Jag dukar av bordet. I wanna feel the heat with somebody. Vipp på rumpan, snurrsteg.
Jag fyller i diskmaskinen. Danssteg. Oh! Yeah! Dance! Ohoooooh Don't you wanna dance? Trippar omkring och dansar och balanserar tallrikarna. Går lite framåt, lite bakåt. Jag dansar rätt coolt faktiskt.

När maken kommer ner från badrummet med nyduschade småsnörvlar och ser frågande ut över att bordet bara är halvt avdukat och diskbänken fortfarande full så kan jag konstatera att saker och ting tar väldigt lång tid när man är i en musikal.

Nu ska jag rätta uppsatser. Och inte vara i en musikal.

2 kommentarer:

Tina sa...

Hej där!
Du, de där karlarna...de kan inte ana va mycket vi KAN göra SAMTIDIGT...om vi VILL.
Men ibland vill man bara vara med i en musikal - och då är det så.
:P

Hoppas allt är bra med er och att ni har det gott i ert fina hus!

KRAM

Jennica... sa...

Visst är det så att man bara måste vara med i en musikal ibland! Vad skönt att höra att det inte bara är jag! :)