onsdag 18 november 2009

Avbytare

Det verkar som att Denise har saknat bloggen, hon spottar ju ur sig inlägg! Det är tur för er, för det gör ju inte den här bloggerskan.

Jag fick vaccin i måndags och börjar nu känna en liten knorr växa ut. Eller i alla fall så känner jag mig lite konstig. Samtidigt sliter jag med mina omdömen. Sista vändan nu. Och nästa vecka blir det utvecklingssamtal. Man behöver inte vara Einstein för att räkna ut att tiden just nu inte räcker till.

Men ikväll är det jag som lägger mig i soffan och kikar på Arga Snickaren och Grey's. Arga Snickaren får mig så nöjd, våra små projekt är just små projekt. Mycket skönt att se andra som har det värre.

5 kommentarer:

Simona sa...

Greys!

Och maken kommer hem med bubbel. OM han kommer hem... Alla vägar till och från Arlanda är avstängda.

Pernilla sa...

Klart han kommer hem. Det är ju ett måste, det inser han ju och fixar det. :)

Simona sa...

Han kom hem. Och jag pimplar skumpa.

Life is gooood.

Undrar om ungen överlever. Pallar inte när barn dör.

Pernilla sa...

Precis. Pallar inte när barn dör. Och det gjorde han. Jävla skit! Jag bölar fortfarande, är lite för lätt att få till tårar...

Filmis, var var du ikväll då?!

Malin sa...

Bra att du är vaccinerad! Här frodas svininfluensa för fullt här hemma, min käre make var snäll nog att släpa med sej den hem från jobbet och nu är det min tur :(