tisdag 22 februari 2011

Must haves

Listan. Observera att den inte nödvändigtvis har rätt prioritetsordning... (Mugghållaren ska ju såklart vara överst).


Håller som bekant på att ta mig runt i "köpa ny bil-djungeln". Maj gad vad det är jobbigt!
Att lusläsa deras förbannade olika utrustningsnivåer. Och fundera över hur de tänker när de bestämmer vad som ska vara med i vilken utrustningsnivå.

En belyst make-up spegel t.ex. Hur mycket kan det kosta? Varför snika bort det i någon version av bilen? Vinner de verkligen inte mer på att peppra på med billiga tillbehör? Det borde ju få folk att känna att de får mycket för pengarna och kanske då kan slänga till något annat, lite halvt onödigt?

Och ja. Om man ska ha en make-up spegel så ska den banne mig vara belyst.
Och nej. Jag har inte sminkat mig i bilen en enda gång. Jo. En gång. Efter en friluftsdag innan MPG:s releasepartaj. Men en make-up spegel är nödvändig när man tror att man har något i tänderna eller när något konstigt dyker upp i ögat.

Det här är bara ett konstigt exempel jag har hittat.

Hur jag än vrider och vänder mig verkar det luta åt Tiguan. Den är nog väldigt cool ändå. Och välutrustad. Precis som jag.


4 kommentarer:

Skatan sa...

Jag förstår dig! Viktiga saker. Gärna 2 mugghållare fram!

Pernilla sa...

Eller hur! Jag har två men maken har bara en. Det är lite irrterande när man åker två. och det händer ju ibland. Det är de små detaljerna som gör det!

Mia, Businessmorsan sa...

Mugghållare??? Jag trodde du slutat med cola light... ;-)

Jenny (JG) sa...

Idag la vi en beställning på en vit xc60. Kommer i slutet av maj!

Kram j