onsdag 15 september 2010

Det drar ihop sig...

Bok och Bibliotek 2010 drar igång om en vecka. Jag kommer att vara där tor-lör, är putt för att jag bokade hemresa på lördag och inte på söndag och nu är alla vettiga biljetter hem på söndag slut. Såklart.

Precis som förra året (då jag inte var där men bloggade live ändå, slå det om ni kan) ämnar jag uppdatera ofta. I år tjuvstartar jag bästa bokmässebloggen redan en vecka i förväg.

Imorgon drar jag igång en intervjukavalkad med de mest intressanta, bästa och trevligaste författarna som Sverige har att erbjuda. En författare per dag fram till att det hela drar igång. Be here or be nowhere! (Vad tror ni, hade copy writer varit ett jobb för mig?)

Simona, hur många flaskor bubbel får plats i vår minibar tro?

9 kommentarer:

Åsa Hellberg sa...

Jag är gröööön...

Simona sa...

Ah! Death by minibar - me like!

Pernilla sa...

Åsa, it's not too late! När jag har kastat ut snarkerskan kan du få dela rum med mig. :)

Simona. :) !!!!

Pernilla sa...

Åsa, it's not too late! När jag har kastat ut snarkerskan kan du få dela rum med mig. :)

Simona. :) !!!!

Ninas skrivarlya sa...

Vill också åka till bokmässan! Vill! Vill! VILL!

Pernilla sa...

Kom kom kom!!

Annelie sa...

O så trevligt! Jag ska till mässan för första gången i år. Ska bli superkul. Några tips till en gröngöling?

Anonym sa...

Du har mail :)

Paperback Lover sa...

Finns det möjlighet att träffas kanske innan ni ligger utslagna av för mycket skumpa och snarkar ikapp?
Jag är där lördag och söndag!