lördag 11 september 2010

Som tidigare meddelats

Så gillar jag inte att bli tillsagd what to do. Så när de sa att man inte fick fota var jag tvungen. Tre foton innan vakten kom och sa till mig på skarpen. Men min iPhone fick han inte. Istället la jag ner den och sov en stund. Så bra tycker jag att Blue Men group var. Eller vad det heter. En av dem verkar dock lite cool, läste i DN i morse att han brukar ta tunnelbanan till ändstationen i nya städer, kliva av och gå runt tills han är helt vilse. Skön grej. Kanske skulle testa någon dag! Norsborg - here I come! Hässelby - here I come too!

Sängen - here I come! Verkar vara bästa alternativet just nu. Jag har liksom fått åtgärda vissa "typos" väldigt många ggr i detta korta inlägg. Det är ett tecken på att jag inte bör blogga.

1 kommentarer:

Annelie sa...

Jag läste också det där med att ta tunnelbanan till slutstationen. Bra idé!