onsdag 15 september 2010

Sorry Adam

Imorgon kommer jag inte att tävla mot dig. Jag brukar göra det varje morgon, ibland vinner jag. T.ex. i måndags. Shit vad bra jag var! 8-6 till mig. He he. Du, Gry och Anders brukar göra att morgonen känns lite mer okej. Jag dricker mitt té, sitter i min bilkö och lyssnar på er.

Imorse kändes det inte okej. Imorse höll jag på att spy upp hela frukosten. Det var inte ert fel men någon på er station har blivit lite för kåt på stålar och sålt reklamtid till SD. Hur tänkte man då?

Så... Sorry men jag stöttar inte en radiostation med så ruttna värderingar. Okej att man måste tjäna pengar men personligen skulle jag hellre göra konkurs, bli av med mitt hus och jobba med det tristaste jag någonsin kan tänka mig resten av mitt liv - än att ta pengar av folk som inte respekterar allas lika värde.

PS. Jag har mailat Mix Megapol och frågat hur de tänkte. De tycker att alla partier måste få höras. Då får jag nog lov att stänga av den kanalen och välja en som är lite mer human.

9 kommentarer:

Malin W sa...

Respekt!
Jag gillar verkligen ditt ställningstagande.
Så bra. Så klokt. Så... etc. etc.

Pernilla sa...

Tack. :)

Viveka på Humlebacken sa...

Håller med!!

Malin sa...

Håller så med dig!!!! I morgon blir det ljudbok i bilen!!!

Bendel sa...

Och jag med håller med!

Åsa Hellberg sa...

Det var den stora behållningen med att åka bil måndag och tisdag, att äntligen få höra deras show igen.
I övrigt håller jag med.

FRIDA sa...

Är också med dig till 110%! Bra att du mailade dem, det är ju enda sättet att påverka en sådan sak.

/Frida

Johan & Pernilla sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Johan & Pernilla sa...

Darling. Kom över till mitt stall. Ratta över till Rix FM prima pronto.

Så ska det nog bli folk av dig med ska du se.

:)

Kram P