onsdag 15 juni 2011

The Tiny Wife



På Twitter haussas en bok som heter The Tiny Wife och är skriven av Andrew Kaufman. När jag hade läst klart denna söta lilla bok var jag helt förundrad. Vad var detta och vad gick författaren som skrivit den på? Inte bara jag är förundrad och fascinerad, googla lite så kommer ni att se.

Idag har jag fått veta att min briljanta förläggare Pia Printz har skaffat sig de svenska rättigheterna till The Tiny Wife.

Things are looking better and better! En galet trevlig engelsman (David Nicholls) och en galen kanadensare (Andrew Kaufman) är alltså mina förlagspolare. Fatta vilka trevliga förlagsmiddagar vi ska ha. Undrar om de vill bada bubbelpool hemma hos en alldeles vanlig, halvtråkig svensk tjej?

3 kommentarer:

Åsa Hellberg sa...

Det är jag rätt övertygad om att de vill:)

Simona sa...

Åh! Då blir det mer party! Vilken tur jag har som känner dig! Och Pia! Och David! (nåja)

Anna sa...

Då var det bara att klura ut hur man själv skulle kunna snirkla in sig hos Printz... Skicka in manuset kanske?

Åhåjaja, vad du är bra!