torsdag 16 juni 2011

Vad är väl en bal på slottet?

Ikväll är mina kära kollegor ute och roar sig. Vi har sommarfest. Jag sitter hemma. Jag kom hem med feber igår och hade superont i halsen. Idag har det känts bättre men vuxen och tråkig som jag är så fattar jag ju att det inte blir bättre av att partaja hela natten. De har åkt båt. De skulle komma i land 22:30 och det kändes för länge för att orka. Och nu är klockan 23 och inte f-n har jag gått och lagt mig.

Ja. Jag tycker synd om mig själv just nu. Och Facebook är bara att glömma för de bara postar bilder på hur treeeevligt de har det. Sa jag att det är synd om mig?

2 kommentarer:

Linnéa sa...

:-(

Krya på dig! Verkar vara många som är sjuka nu. Vi har turats om att VAB:a med M i veckan - halsfluss...

Kram

Linnéa

Pernilla sa...

Linnéa, tack. Ja, det kryllar av sjuklingar. Jobbigt med halsfluss!