tisdag 23 februari 2010

En vecka nu

För en vecka sedan slutade jag med Coca-Cola light. Jag har inte börjat med någon annan slags Cola heller. Jag trodde jag skulle bli pigg och glad men igår slocknade jag i soffan 20:30 efter att ha varit osams med barnen under kvällen. Till mitt försvar får jag säga att maken också var osams med dem och att de var totalt ocharmiga. Så jag vet inte. Kanske ska jag börja igen?

Den här veckan tänkte jag testa att sluta med en annan sak. Kvällsmackorna.
Jag blir alltid tokhungrig vid 21-tiden. Jag tror att det beror på att middagarna inte är så lugna och fina. Men jag tänker att just kvällsmacka är rätt dumt. Så det satsar vi på den här veckan. Inga mackor på kvällarna. Det gick ju bra igår. Jag somnade...

Om den där videon bara kommer snart så försvinner nog magen fort som attan utan vare sig cola eller kvällsmackor. Blir bra det här.

1 kommentarer:

erica sa...

vad duktig du är. jag är helt beroende av coca cola..

kram erica