söndag 7 februari 2010

Hemma igen

Vi har varit i Göteborg över helgen.

Jag packade mina saker jättefort i torsdags, för att sedan åka till Simona. Visste att jag inte skulle packa när jag kom hem då jag räknade med att bli lite sen. Det var rätt räknat.

Till barnen skrev jag en detaljerad lista som maken följde till punkt och pricka. De hade med sig allt de behövde, och lite till. Precis som vanligt. För min egen del gick det lite sämre. Jag glömde tandborste, mascara och vit bh.

Vit bh kanske låter som överkurs men jag hade bara vita tröjor med mig. Och svart bh. Inte min vanliga stil men men. Och mascara. Vet inte när jag gick utan mascara sist. Skulle köpa i lördags men kom fram till att det gick bra att vara lite naturlig ett dygn till. Och tandborsten löste sig den också. Man har väl en make...

Det som var mest frustrerande var nog att jag glömde min anteckningsbok. THE anteckningsbok. Men då kom jag på det! Anteckningar kan man göra i sin iPhone. Så lugnt och fint kunde jag krafsa ner lite nya idéer.

1 kommentarer:

Olivia sa...

Vi ska dit nästa helg, Magnus och jag. Åhhhh vad jag längtar! :) Får försöka komma ihåg vit BH och tandborste då, hihi! :)