lördag 27 februari 2010

Sportlov - blogglov?

Då var det sportlov då. Jag sitter och funderar på om jag också ska ta ett litet blogglov. Det är ju trendigt. Jag borde koppla ner och koppla på skriveriet för fullt.

Jag tror att jag bara inbillar mig att jag kan lämna bloggen en vecka. Hur skulle det kännas? Det får vara någon måtta på förändringar här, Cola dricker jag inte längre, kvällsmackor har jag tydligen också slutat med (fast det slank ner en chokladmuffins häromkvällen, som skrivdoping). Jag kan ju inte sluta blogga också.

Skriva ska jag försöka i alla fall. Undrar hur många ord jag kan fixa på en vecka?
-Va? Kvalitet och inte kvantitet? Nu förstår jag ingenting.
-Va? Lediga barn som kanske tar lite tid? Just det. Visste att det fanns en liten minihake.

2 kommentarer:

malin Persson Giolito sa...

Det kommer att gå alldeles utmärkt. Kvantitet kommer dessutom först. Kvalitet kan du tänka på sedan.

Pernilla sa...

Tack Malin. :)