torsdag 18 februari 2010

Snörvel

Sådär.

Tredje dagen utan cola avklarad. Och jag var faktiskt och handlade. Med galen treåring som numera officiellt är avstängd från affärer. Hon kan inte lyssna. Hur galen hon än var, hur lite hon än lyssnade och hur mycket hon än sprang inne på ICA så hann jag kasta både en, två och tre lystna blickar mot colakylen. Men jag var duktig. Istället pantade jag mina gamla flaskor och cashade in lite.

Imorgon är en speciell dag. Kom tillbaka så får ni veta. Nu går jag och sover. Eller, jag går och lägger mig och lyssnar på Lilla E som hostar. Hoppas må bättre imorgon.

6 kommentarer:

Unknown sa...

det är iof sant, men nu har vi astrid 10månader mellan oss i sängen..
ja de gynnar inte heller kärleken. men men i maj blir det bröllop så lite rätt är det nog iaf hihi

Pernilla sa...

FAst trots att de ligger där som stoppklossar gynnar de nog kärleken lite. De hör ju till kärlekspaketet liksom. :)
Skoj med bröllop!!!

Nina sa...

Skönt att inte vara ensam att ha en galen treåring! Kan de inte växa upp liiiite snabbare... ;D

Undrar vad det är för speciell dag idag? Förutom att det är fredag förstås...

Åsa sa...

Grattis till avklarad dag tre! Den absolut svåraste i avgiftningsvärlden. Nu gäller att stålsätta dig inför vecka tre. Tydlig målsättning och rikliga belöningar! Gärna lyxiga och bubbliga...

Åsa sa...

Vad gjorde du förresten på Ica? Var leveransen från Mataffären.se inte till belåtenhet?

Pernilla sa...

Ja, missbrukaren i familjen har berättat allt om det där med dag tre, vecka tre, månad tre och år tre. Han har slutat snusa ungefär fem gånger. Nu närmar han sig år tre så jag hoppas att det här är gången det funkar... :)

Och ICA. Jag kan ju inte överge min lokala svinrika ICA-handlare helt heller. :) Det kallas komplettering. Eller "det man inte har i huvudet får man ha i benen..." :)