onsdag 17 februari 2010

Jaha

Huvudet värker mer. Trots Ipren som följeslagare hela dagen.
Jag har proppat i mig en massa geléhjärtan och druckit varm choklad. Inte tillsammans, först det ena, sedan det andra. Det hjälpte inte mot colasuget så det var ju helt onödigt.
Jag känner mig hängig, snorig och lite matt, lite feber på väg känns det som.

Gissa vad. Jag har inte tid att vara sjuk just nu. Jag har verkligen inte tid att vara sjuk just nu. Visst är jag orginell, vet inte om jag någonsin har hört någon säga "vad bra att jag blev sjuk nu och inte förra veckan."

För en vecka sedan hade jag faktiskt haft tid men nu har jag inte det. Ni får snart veta varför.

3 kommentarer:

Z sa...

Jag tror inte du håller på att bli sjuk. Jag tror din kropp har abstinens efter colan. Avgiftning du vet... ;-)

Z sa...

Jag tror inte du håller på att bli sjuk. Jag tror din kropp har abstinens efter colan. Avgiftning du vet... ;-)

Pernilla sa...

Usch. Låter inte bra. Låter faktiskt riktigt äckligt. Men bra att jag inte blir sjuk. För det har jag som sagt inte tid med. :)