onsdag 3 mars 2010

8 timmar och 15 minuter kvar...

Simona, är du redo? Vem mer är på?

6 kommentarer:

Simona sa...

Jag är fett på! Jag och mitt ört-te! Ordningen ÄNTLIGEN återställd.

(skrivet på min exklusiva iPhone)

Pernilla sa...

He he. Ört-té it is. Jag kör chili rooibois om det är okej?
Skrivet från min laptop. Min iPhone är så het så jag vill inte använda den.

MonasUniversum sa...

Du, kan du uppdatera mig tack: Jag och maken började att titta på boxarna, men kom av oss förra säsongen. Vad har hänt? Hon, vad heter hon med snygga läpparna? Tyckte mig zappa förbi nåt avsnitt där hon hade cancer?! Och vad händer med Meredith och Mr Good Looking, har dom gift sig ännu? Och hon, den mörka flatan? Och koreanskan, eller vad hon nu är. Fan, du ser, jag har glömt namnen på alla!

Pernilla sa...

Hmmm. LÅt mig se vad jag kan komma ihåg. Mörka flatan, vad vill du veta? Hon är ihop med barnläkaren (kirurgen?) som är blond och jag inte kommer ihåg namnet på.
Koreanskan är ihop med han som var i Irak (?) och nu har en gammal "kompis" till honom kommit in i leken också. Kompisen har visat sig vara kär i honom i hundra år. Nu när han är upptagen så har han fått veta och är lite förvirrad. Och ja, Izzie har cancer. Har hon snygga läppar?

Fan, jag känner att jag inte riktigt har koll heller.

Gift sig? Kanske. Tror de gjorde någon egen grej med en post-it lapp men inte äkta giftermål. Tror jag.

Simona?!!!

MonasUniversum sa...

Jamen det är ju en bra början. Man kan ju bara hoppas att de har nån form av resumé..

Pernilla sa...

:) Heh. Du är snäll du.