fredag 27 augusti 2010

Fredagshappening

Fast egentligen måndagshappening för då kommer den fantastiska författaren Malin Persson Giolito till min enkla boning för att ha tupperwareparty. Typ. Över lite fika kommer hon att prata om sin senaste bok Bara ett barn. Självklart kan man få köpa sig ett signerat ex.

Nu till det roliga. Jag har två platser att lotta ut bland trogna bloggläsare. Om du är intresserad så mailar du mig på skrivarmamma@gmail.com. Det är klockan 19 på måndag kväll i en Söderförort. Ange namn och varför just du vill komma.

12 kommentarer:

Fröken Film sa...

Ooohhh, så väldans trevligt! Så himla typiskt att jag inte kan (om jag nu hade lyckats få en plats). Det hade ju varit sjukt spännande att få träffa både dig och Malin. Ha det bra och trevlig helg!

Simona sa...

Jag skulle SÅ gärna ha kommit. Men tydligen är jag nästan oumbärlig på jobbet just denna dag.

Pernilla sa...

Och du Simona hade ju redan en inbjudan.
Synd Fröken Film - hade gärna träffat dig!

Ninas skrivarlya sa...

Oj det skulle vara spännande! Måste checka av med maken först så det inte är något konstigt inplanerat...

Fröken Film sa...

Jag blir sjuuukt smickrad. Sitter fint såhär en fredag:) Försöker få till ett besök på bokmässan. Kommer du att vara där under helgen eller åker du bara över branchdagarna?

Carolina sa...

you've got mail!!

Viveka på Humlebacken sa...

Jag tror att jag bor i en söderförort... till Malmö... för det var väl där du menade?? eller har du ett snävt upptagningsområde??? :D

Jennica... sa...

Det där hade ju varit något som jag absolut inte velat missa! Om jag nu inte bott i Skåne..... Ha det så kul!

Anneli Stålberg sa...

Ibland är Skåne VÄLDIGT långt bort.

enligt O sa...

Fel stad, rätt författare. Läste ut Bara ett barn igår och den är otroligt bra!

Pernilla sa...

Jag som trodde att Malmö är en söderförort till Sthlm. Mitt upptagningsområde är inte snävt, det är ni som bestämmer pendlingstid. ;)

Och hmmmm. HUR kan Sthlm vara fel stad?!

Sådär ja. Nu har jag spätt på det där ryktet vi har. :)

Malin Persson Giolito sa...

Nämen hörrni. Så smickrad jag blir. Bjud in mig. Jag kommer gärna till Skåne och pratar. Det ligger betydligt närmare den där Kontinenten där jag bor. KRAM!