tisdag 9 november 2010

Inte vägglöss?

Det står överallt att vägglöss inte hoppar, de går. Våra hoppar.
Har vi fått en spansk ninjaversion?
Maken har nu hittat i gästrummet, tvättstugan, gästtoaletten, vår klädkammare och i vårt sovrum.

Jag kan inte gå och sova. Det kliar, kliar och kliar. Imorgon blir det vab, dottern måste kollas av doktor och Anticimex måste hit.

Jag kände just ett bett i nacken, fick ett märke.
Vad fan är det här?!

Uppdatering: Och i vardagsrummet. VARFÖR har inte Anticimex nattöppet???

5 kommentarer:

Mrs S sa...

TYcker du verkar vara ganska cool i det här ohyrehoppandet ändå, håll ut! det loppfria livet väntar ... runt hörnet.

Catharina sa...

Jag tänker att det kanske är bättre med loppor än vägglöss eftersom det är ganska jobbigt att bli av med vägglöss har jag hört. Men å andra sidan så upptäckte ni dem ju snabbt! Det kommer att ordna sig! Gråt, skrik, bit ihop och gå vidare! Kram

Perny sa...

Men, märkte ni inte av problemet i lägenheten?

Åsa Hellberg sa...

Å, jag lider med dig (er), jag hade blivit galen!

Anonym sa...

Fyfan. Vilken panik. Anticimex borde väl ha en akutavdelning tycker jag.