torsdag 18 november 2010

Ni som "har" Martina i helgen

Har fått en hälsning i hennes blogg. Hon lovar att det inte blir läxförhör på boken.
Undrar hur Carina har tänkt göra?

Jag är dock snart klar, duktig skolflicka som jag är. Men hörni. En dag ska ju vara sååå fantastisk. (Säger alla). Vad har jag missat? Den är helt okej men jag har läst bättre. Jag visste att jag borde ha valt Atwood. Jag försökte prova något nytt, vara lite utanför min box och sådär. Nej, jag tycker inte att den är dålig. Just saying.

3 kommentarer:

Ninas skrivarlya sa...

Atwoods bok är bra. Gillar den skarpt. Har hunnit läsa hälften nu... *pust, stånk, stress*

Jessica sa...

Hörde att det blev skriftligt prov på den boken...☺

Jessica

Pernilla sa...

Nina, skiiit. Visste det.
Jessica - det är lugnt. Jag har studievana. Och så är jag bra på att se igenom prov också. Kalla det arbetsskada. ;)