måndag 29 november 2010

Mycket bra kväll

På Elverket. Både Simona Ahrnstedt och Marcus Birro var vältaliga, roliga, romantiska (inte med varandra vill jag tillägga) och lite allvarliga. Mycket bra!

Jag fick träffa två bloggläsare, Nina och Annelie, kul att ses! Dessutom var två föredetta kollegor i vimlet, kul att få säga hej till er också.

Sandra Gustafsson kom typ med mig men försvann hem alldeles för fort. Du missade det trevliga eftersnacket som jag, Simona och Simonas kompis hade på närliggande krog.

Och så fick jag med mig en fin goodiebag. Snart svämmar det över med goodiebags från Yourlife här hemma, nu får jag hålla mig lugn på den där fronten ett tag.

6 kommentarer:

Annelie sa...

Kul att ses igen, det var en riktigt bra kväll!

Pernilla sa...

Absolut! :)

Anonym sa...

Tack själv för trevligt eftersnack!! Hasta la próxima! :0)

Anneli Stålberg sa...

Det låter som en härlig kväll :)

Ninas skrivarlya sa...

Ja det var trevligt att få se dig IRL äntligen. :) Vilken härlig kväll det var! Gick hem med värme i bröstet trots kylan... :)

Pernilla sa...

La próxima guapa!
Ja, det var verkligen skoj att ses!
Och Anneli, det var det. :)