tisdag 16 november 2010

Readtreatet närmar sig...

Hörni, fellow readtreatare, hur går det med böckerna?

Jag ligger lite efter. Fast nu har jag bara 200-något kvar i En dag och det fixar jag lätt innan lördag. När jag väl läser går det undan.

Det ska bli skoj tycker jag.
Förutom att jag just var ute och bodde på hotell och i hyrd lägenhet och fick med något skunkigt hem.
Förutom att jag är spökrädd.
Förutom att en god vän nyligen hade helgen from hell på Häringe - Fawlty Towers - Slott.
Förutom att Lilla E ska på kalas på fredag (när jag är hemma) och att Stora E ska på kalas på söndag (när jag just har kommit hem) och vi således knappt kommer att ses i helgen.

Förutom allt det ska det bli riktigt skoj att ha en bokhelg och få umgås med trevliga människor. Äntligen M får vi ses!!!

4 kommentarer:

Jessica sa...

Jo tack det går men det är tungt. Har tegelstenen Anckarström....Faktiskt intressant men segt ändå. Har 50 sidor kvar, ska ta dem imorgon har jag tänkt. Har bokat hotell nu så jag slipper stressa ner på lördag morgon. Ska bli roligt att träffa andra boktokiga. Ha en fortsatt trevlig vecka

Jessica

Ninas skrivarlya sa...

Här går det också trögt. Har bara läst kanske 1/4 av boken.. hrrm... Livet pockar på också, men jag ska prioritera boken. Ska. Måste...

Ska bli så himla kul!! Längtar...

Pernilla sa...

Jessica, var rädd för det.
Nina, vilken tog du? Var det samma som jag? Kommer inte ihåg, sorry. :)

Ninas skrivarlya sa...

Jag tog Kattöga. Dels för att den verkade bäst (trots att jag är historienörd), men även för att jag är så nyfiken på Denise R. ;)