tisdag 12 april 2011

Såklart

Maken drog till &%¤# Sundsvall %¤#"tidigt imorse.
När jag just hade klivit ut ur duschen, klätt på mig och nästan börjat sminka mig kom Stora E och grät för att hon hade ont i magen och mådde illa. Jaha ja. En sådan dag.

- Mamma, vem ska vara hemma med mig?
- Ser du någon pappa här någonstans?
- Nej.
- Nej. Jag ska vara hemma med dig.

Och så är det nu. Lilla E ville förstås inte heller gå när inte vi skulle gå någonstans. Nu tittar vi på Katitzi. Igen. Det är sorgligt. Igen.

3 kommentarer:

Åsa Hellberg sa...

Jag har ett svagt minne av Katitzi, hon har hängt med ett tag va?

Susanne B sa...

Krya på Stora E och hoppas ni får en fin dag (ändå). Kram! S

Pernilla sa...

Katitzi - inspelat 1979... Och hmmm. Flera av skådisarna är rätt usla.
Tack, de sitter och hänger i soffan...