onsdag 8 april 2009

S.K.I.T.

I helgen:
Avtvingade min svärfar ett av hans boxerkort för att kunna se mina program under veckan. Han får sitta obekvämt och titta på sina.

Igår:
Jag meckade och fixade så att jag skulle hinna. Hinna till klockan 21 och Desperate Housewives. Som jag faktiskt gillar att se på tv, fast jag inte skrev det under mina tre saker. Så bänkar jag mig, burrar ner mig i den rätt obekväma soffan här i Dalarna. Och så börjar det aldrig. Det är reklam. Jag tycker det är märkligt, så långt över starttid brukar det aldrig vara. Så slutar reklamen. Och så är det hockey. Jävla förbannade skithockey.

Idag:
Jag har planerat tv-kväll. Jag och maken skulle umgås lite innan och när Grey's börjar ska han jobba. Med gårdagen i färskt minne tvingade jag maken att mecka med alla mobiler och 3G och allt skit man behöver för att koppla upp sig i urskogen. Jajjemen. Det är hockey idag också. Vad trevligt.

Tur att svärfar var snäll och lånade ut boxerkortet helt i onödan. VERKLIGEN.

2 kommentarer:

Simona sa...

Jaa!

Jävla skit!

Jag följer EN serie - EN, och så var det hockey. Blä! Jag vill ju VETA hur det går med Izzie, Karev, Derek och Little-Lexie!

Jag liiiider med dig.

Kram

Unknown sa...

jag blev så sur igår efter att ha tagit fram glass o satt mig tillrätta i soffan, sätter på femman o så är det hockey.
HOCKEY!

o vad händer idag när det ska vara greys? de två serier som jag följer o som är tv höjdpunkterna på veckan...
HOCKEY igen, denna sablars hockey. usch å fy!