onsdag 10 december 2008

Min att fixa lista idag:

Ringa två viktiga samtal som inte har med varandra att göra.
Skicka iväg två jobbansökningar. Fick bara iväg två igår.

Åka till stan.
Köpa rosa tyllkjol.
Fixa godispåsar till barnkalaset på Panduro.
Äta lunch.
Fixa innehåll till godispåsar, inte på Panduro.
Handla klart Stora E:s födelsedagspresenter.
Kanske handla julklappar till barnen.

Planera kalasen till helgen. Hur ska alla barn få plats och hur ska de sysselsättas? Vad ska de få att äta? Vad ska medföljande föräldrar få att äta?

Tänka ut och handla middagsmat.
Hämta barn.
Laga mat.
Köra kvällsrace med fröknarna E.
Flukta lite på nobelfesten på TV.

Sjunka ner i soffan klockan 21 för veckans höjdpunkt. Grey's.

Mitt liv är så spännande...


3 kommentarer:

Anonym sa...

På våra kalas (dvs våra och kompisarnas ungars) så är dealen att medföljande föräldrar får kaffe/te och ev rester från barnkalaset. Det brukar bli rester, ungarna äter typ två tuggor tårta...

Seriöst att köpa godispåsar på Panduro, det finns annars på både Ica Maxi och BR leksaker i HC även om jag utgår från att Panduros säkert är finare.

Inget mera sy tyllkjol alltså ;-)
Spökkjolarna som blev så fina.

Pernilla sa...

He he. Såg en så himla fin tyllkjol på Zara. Den var lite mer klädd och välarbetad, om man säger så. :)

Panduropåsarna är enbart för att vi har kvar från halloween men det saknas några. Kollade på prinsesspåsar (det är ju prinsesskalas beställt) men de var bra mkt dyrare också. Så Panduro it is. Behöver ltie annat där också.

Och ja. Man bör ju göra så med föräldrarna men jag har ju lite problem... Måste lära mig att tagga ner. Fast jag känner att jag är på väg åt rätt håll då det är onsdag och kalaset är på lördag och jag inte har gjort ngt än. Brukar ju ha hysteriska listor och planer. I år har jag liksom inte tid...

Anonym sa...

Hoppas du har en fin dag. En rosa tyllkjol till dig själv också kanske. Då kan dagen bli oväntat ännu roligare :).