fredag 10 december 2010

Arrrgh!

Lördag: Pappas 60-års kalas
Söndag: Lilla E barnkalas
Måndag: Lilla E födelsedag och släktkalas
Tisdag: Jag hade klipptid 18:00
Onsdag: Vab. På kvällen tjejmiddag för mig.
Torsdag: Sjukgymnast innan jobbet. Stora E:s skola firade lucia på kvällen.
Fredag: Lilla E ska på kalas, maken på julmiddag
Lördag: Stora E ska ha barnkalas, släkting fyller år
Söndag: GÖR JAG INGENTING.
Måndag: Luciafirande Lilla E
Tisdag: Sjukgymnast
Onsdag: Stora E födelsedag och släktkalas.

Och däremellan vecka ska jag sätta betygen. Hälften av uppgifterna jag hade tänkt att ha med i åtanke är inte inlämnade. De ska göras i helgen tydligen. Inte när fröken hade begärt, elever i högstadiet har flextid. Undrar bara exakt när eleverna har tänkt sig att fröken ska hinna rätta uppgifterna också?!

1 kommentarer:

Anonym sa...

De som inte lämnar in när fröken säger till får ett automatiskt IG, inga ursäkter :)

Sofia