lördag 25 december 2010

Julen

Det gick bra. Vi hade det ganska trevligt. Det var tomt, det var det, men det gick bra. Vi åt och drack alldeles lagom och tomte lyckades jag fixa tack vare en FB-kompis som lejde ut sin sambo. Så himla snällt!
Tjejerna fick en Kinect i julklapp och Stora E har dansat rumpan av sig hela kvällen. Vid 22:40 tvingade vi henne att sluta. Men först hade hon dance battle med sin far, sedan med mig. Jag vann överlägset över båda. Det säger mer om deras dansförmåga, än om min. (Jag var tvungen att ta av mig strumpbyxorna för att få grepp, efter en stund ville jag ta av mig mer för jag blev helt slut).

Från sjuksängen intet nytt. Vi har bestämt att det är bra för det betyder att det inte är någon försämring. Man får fokusera på det positiva.

2 kommentarer:

Tinnar och torn sa...

Hoppas det ordnar sig! God jul och kram

Pernilla sa...

Tack fina!