onsdag 22 december 2010

I morse

var det en vanlig dag. En ganska bra dag, första jullovsdagen, avslutning för Stora E och så myslunch med maken och barnen. För att fira att det blev jullov. Sedan skulle vi köpa julklappar, jag och barnen. Ikväll skulle vi ta in granen. Göra köttbullar. Sådana saker.

Sedan ändrades allt.

Inga julklappar köptes, ingen gran har tagits in. Ingen mat lagades överhuvudtaget. Apati, förtvivlan och vakuum.

Inget är som i morse. Men det ska bli bra. Det ska bli bra.

Det finns en väldigt viktig person i våra liv. Den här personen är riktigt envis och bestämd, när det gäller. Nu gäller det. Det gäller verkligen nu och visa oss nu vad du går för. Vi tror på dig. Känner du det?

11 kommentarer:

Jessica E sa...

Håller tummarna att det går bra för personen!!!

Anonym sa...

Kram!

Simona sa...

Styrkekramar!

Susanne B sa...

Kram kram och styrka härifrån också!

Viveka på Humlebacken sa...

PJ, vi håller tummarna!

Pernilla sa...

TAck hörni. Det är lite jobbigt just nu. TAck!

Åsa Hellberg sa...

Men vad hemskt att läsa, Pernilla. Jag hoppas att det går bra för din viktiga person.

Ninas skrivarlya sa...

Sänder alla mina tankar och all min värme till er så det går bra för er person. <3

Mia, Businessmorsan sa...

Kramar om!!!

Pernilla sa...

Tack tack. :)

Perny sa...

Låter som det är jobbigt för er och framförallt för M. Jag hoppas att du har rätt, att det blir igen, vad det än är som hänt.

Julkramar