torsdag 29 juli 2010

Just nu

Ett litet E är nerbäddad i soffan med spyhink på 20 cm avstånd.
Ett stort E sympatiserar och sitter också i soffan.
Båda glor på Hannah Montana. Den är 1 timme och 37 minuter lång.

Jag ska sätta mig mittemellan och fortsätta med Hambergs Baddaren. En riktigt härlig bok! Det är jag värd efter en natt då maken och jag har tvättat lakan, duschat nerspydd Liten E, bytt lakan, tömt spyhinkar en gång i timmen. Varje gång vi hade somnat började det om. Hela natten.

Borde dock betala räkningar, städa och få undan all ren tvätt. Borde.

4 kommentarer:

Malin W sa...

Ja, verkligen! Efter en sådan natt förtjänar du Baddaren. Räkningarna och tvätten finns kvar...

Maginfluensa eller rötmånad. Lika vedervärdigt oavsett vilket!

Simona sa...

Näe, stackars er!

Åsa Hellberg sa...

Aj då, går det sånt elände nu. Hoppas det var en matbacill.

Jennica... sa...

Usch så hemskt! Du är verkligen värd att mysa med din bok, det andra finns kvar när du är redo för det. Jag hoppas att denna natten blir bättre! Kram!