tisdag 27 juli 2010

Kanske

...var det inte så smart att grunda med två glas vin och dricka några till under tiden. Jag tror att jag kan ha skrivit lite fel. Ja ja. När jag har tagit mig till sidan 188 ska jag skriva ut allt, läsa och skriva om. Sedan kanske jag skickar in. Kanske.

Det är så sjukt galet att jag faktiskt nästan är "klar". Det är ju närmare klar än inte klar. Om ni förstår hur jag menar.

Nu ska jag ta med mig Emma Hamberg i sängen. Baddaren är en skön liten sak. Snygg på utsidan och go på insidan. Som det ska vara!

Min bok ska också bli snygg på utsidan men den är fan inte go på insidan.

2 kommentarer:

Annika sa...

Låter onekligen spännande: att din bok ska bli snygg på utsidan men inte på insidan alltså.

Lycka till med skrivandet!

Robie sa...

Klart du skickar in.....