torsdag 29 juli 2010

Snart...

Vänster hög - check, höger hög - kvar.

Ligger nu på sidan 173 av 188. Dock ska det in en rätt jobbig scen emellan där någonstans men jag kan inte skriva den för jag måste researcha först. Och min experthjälp har lite annat att dona med just nu så jag får ge mig till tåls ett tag.

Skulle vilja fortsätta hela natten men märker att jag inte är så produktiv just nu, dessutom har jag ont i armen och nacken. Och Stora E säger att hon mår illa så det blir väl en härlig natt till. Lika bra att gå och sova. Tills det drar igång.

Antal ord: 76 752. Jag skriver några, tar bort fler. Skriver några, tar bort fler.

5 kommentarer:

Goosie and Boomer Bowtique sa...

I hope Big E is not getting sick!
You amaze me with your ability to write and be consistent with the writing!
We love you!

Simona sa...

Hurra! Vilken grej!

Ont i arm är dock inget bra tecken. Måste träna så att du inte blir invalid. Viktigt om man ska bli författare. Lite armhävningar får upp cirkulationen finfint.

Hurra vad du är bra!

Önskar jag kunde hjälpa/stötta med research!

Anonym sa...

Qui est-ce? Moi?! / Stalker

Pernilla sa...

Mais non, c'est pas toi en ce cas. C'est une question médical.
Mais il faut que parlons d'affaires aussi. :) C'est pas pressé. Plus tard.

Pardon my French...

Pernilla sa...

Hilary, thank you! For now she's ok, hoping she's not getting it. :)

Simona, det är min skitdators fel. den fina som jag köpte. Lång historia om musen, hamnar i fel läge med armen. Har fan ont igen fast jag bara suttit i ungefär 10 minuter. Kanske 20. Eller är det 30?

Jag ska tänka ut ngt, jag kanske kan använda dig också Simona. :)