söndag 28 augusti 2011

Helga vilodagen - bah!

Har skrivit lista på vad som ska göras idag. Satan tråkigt. Jag vill inte göra ett enda dugg men tydligen ska det betalas räkningar, överklagas beslut hos försäkringsbolag, bokföras kvitton (nackdel med att ha startat företag), planeras in mat för veckan (jag vet hur det gick förra veckan när det inte planerades) och så ska vi styra upp vem som har tid och hämta våra barn då vi själva har annat att göra. Jobba t.ex. Maken har jobbgrej med övernattning och jag slutar sent, samma dag. Och så ligger det förstås en fotbollsträning just då också. Bra tajmat. Dags att ringa en vän som livlina tror jag. Självklart ligger mitt favvoträningspass också i den där villervallan men det är ju bara att glömma.

1 kommentarer:

Susanne sa...

Glömde ju tacka här ju. Att du på din vilodag faktiskt åkte och lämnade en bok till mig. Du är snäll!