söndag 7 augusti 2011

Utmanad av Denise

Jag har blivit utmanad av Denise. Häng på den som vill! Men jag utmanar Simona (för du har också för mycket jobb och behöver slappna av lite).  

Regler:
Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn! Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord! Du får inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar!
Fast på ettan måste man väl ändå det va? (Min kommentar).


1. Vad heter du? Pernilla
2. Ett ord på fyra bokstäver: Porr
3. Flicknamn:  Petronella
4. Pojknamn: Patrik
5. Yrke: Polis
6. Färg: Pärlemor
7. Klädesplagg: Pyjamas
8. Mat: Paj
9. Sak i badrummet: Peelingkräm
10. Plats/stad: Paris
11. En orsak att vara sen: Pruttnödig
12. Något man skriker: PUCKO
13. Film: Pretty Woman! (Åh hur jag älskar Pretty Woman). (Big mistake, huge!) (Cinde-fucking-rella).
14. Något man dricker: Puppel
15. Band: Poison
16. Djur: Papegoja
17. Gatunamn: Petrejusvägen som jag bodde granne med i flera år.
18. Bil: Passat (Jag saknar dig min fina Passat, allt är förlåtet).
19. Sång: Price Tag.
20. Känd person: Patti Smith

4 kommentarer:

Åsa Hellberg sa...

Pruttnödig?
I vilken ordlista hittade du det?

Pernilla sa...

I samma som jag hittade puppel.

Emelie sa...

I will try... Ser utmaningen i E...

Anonym sa...

1. Vad heter du? Eva

2. Ett ord på fyra bokstäver: Elev

3. Flicknamn: Ellen

4. Pojknamn: Elliot

5. Yrke: Elektriker

6. Färg: Ebenholtz

7. Klädesplagg: Erotikdödare (strumpbyxor till exempel)

8. Mat: Escargots

9. Sak i badrummet: Eyeliner

10. Plats/stad: Enköping

11. En orsak att vara sen: Eskapism

12. Något man skriker: EGO

13. Film: East of Eden

14. Något man dricker: Enbärsdricka

15. Band: ELO

16. Djur: Ekorre

17. Gatunamn: Ekvägen

18. Bil: EMW

19. Sång: End of the line

20. Känd person: Efva Attling