torsdag 4 augusti 2011

Torsdag

Jag pustar efter en intensiv vecka. Känner mig snuvig, har nog haft för högt tempo. Som vanligt.

Frasse är i alla fall hemma och verkade trivas i sin bur inatt.

Läser i Aftonbladet att äcklet i Norge ni vet, han tycker det är svårt att sitta isolerad. (Länkar med flit inte, det brukar dyka upp så konstiga kommentarer när man länkar till tidningsartikel). Stackars stackars honom då. Jag tycker att de kan släppa ut honom bland de andra så får vi se vad som blir jobbigast.

För övrigt har jag lite ångest över att sommaren snart är slut men är också lite förväntansfull. Framför mig ligger en spännande höst med kul saker inbokade. T.ex. bokmässan och en skrivarhelg. Ska också försöka ta  mig till Barcelona eftersom min bror ska plugga där.

Det bästa av allt, jag går ner i arbetstid och får en ledig dag i veckan att jobba med boken på och att träffa mina barn mer på. Tror det blir kanon!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Va bra! Med en ledig dag i veckan!
Ha en fin helg!
Kram!

Susanne sa...

Låter toppen med en ledig dag i veckan! Lycka till :)

Simona sa...

Vi ser fram emot hösten! Bokmässa! Mingel! Skrivhelg!


Hurra!