fredag 26 augusti 2011

She's everywhere

Vaknar. Ligger kvar i sängen. Funderar på dagen. Lilla E utnyttjar sin sovmorgon. Stora E gråter inte som igår när hon fick gå upp för tidigt och var för trött och inte ville äta frukost på fritids. Mannen hemma från "#¤&%¤ Sundsvall. (Inget ont om Sundsvall, det är säkert jättetrevligt där, men jag hatar det Sundsvall som snor min man för många timmar i månaden). Allt är lugnt och skönt.

När mannen och skolpliktsungen har åkt hemifrån kurar jag och Lilla E ihop oss under filt i soffan och kollar på lite olika. Flippar över till Nyhetsmorgon och där sitter Denise Rudberg. I min tv.

Häromdagen satt hon i min Damernas Värld och var klok om moral.

Och så läser jag bloggar, surfar runt lite och hamnar här. Nu ska hon sitta och babbla i mitt öra varenda morgon när jag åker till jobbet också. Härligt! Tror Denise blir en kanonbra radiopratare. Skoj!

Nu har vi druckit upp våra smoothies och tuggat ur våra mackor. Dags att ta tag i dagen!

0 kommentarer: