söndag 28 september 2008

Besöksrekord

När jag startade den här bloggen 07-12-07 hade jag max sju besökare per dag. Det var någon kompis och lite snälla föräldrar som tittade in någon gång ibland sådär. Oftast efter att jag hade skickat ut ett massmail om mina nya blogginlägg...

Sedan började jag stalka Denise och hon länkade hit. Då steg statistiken rejält. Minns fortfarande att jag trodde att det var något fel på räknaren eftersom den visade på 94 besök och det inte ens hade blivit lunch än.

Ska precis gå och sova och nu visar räknaren 241 besökare idag! Fina Katerina Janouch har länkat.

Det är helt galet! 241 personer har varit här och tittat. Hoppas att några av er gärna kommer tillbaka. Ni är så välkomna!

5 kommentarer:

Tinnar och torn sa...

Aha!! Det är så man gör...undrar vem jag ska stalka då....hmmm? ;o) Kram Petronella

Pernilla sa...

HE he. Du har väl ganska bra med läsare redan? Du får väl hitta någon inredningsguru kanske. Hmmmm..... :)

Anonym sa...

Ett finare ord för stalking är att nätverka ;). Så ser jag det. För då får alla något ut av det. Tro det eller ej men jag tror faktiskt vi har massa att erbjuda de "stora tjejerna" också... Om några år har vi också några verk på nacken och springer på bokmässan i snygga klänningar och är bara så flashigt intelligenta ;).

Shit, var kom det självförtroendet ifrån..? Ha Ha! Måste ha lite kaffe nu, jag kanske kan glida på detta och skriva en hel roman.

Grattis till besöksökningen. Jag har upplevt liknande om än i mindre skala.

Pernilla sa...

Tant Brun! Jag är på! Du och jag, tjusiga klänningar, mitt i nätverket. I like the way you think! :)

m family goes västerut sa...

Tant Brun och Pernilla!
Jag vill också vara med i tjusig klänning och med drinkar. Tror ni det räcker med att skriva en fyll-i-bok???